esok dh nk p awal2 pg..
uniform eysha xdak..
uniform eysha xdak..
kasut itam pon xdak...
xpe..relax..kita wat keja last minit..
xpe..relax..kita wat keja last minit..
mesti sempat nya kot mna pon..
Hish!!Syah unk nk mampos dh nan eysha..
janji nk jumpa tp unk y xmy..
3 kali dah taw...
meluat betoi!!sakit atie!!!
Notebook!!Bila ko nk okey??
ssh eysha nk bkk fb..blog..
Hish!!Syah unk nk mampos dh nan eysha..
janji nk jumpa tp unk y xmy..
3 kali dah taw...
meluat betoi!!sakit atie!!!
Notebook!!Bila ko nk okey??
ssh eysha nk bkk fb..blog..